Dropshipping

Dropshipping zasadza się na systemie trójstronnym między klientem, sprzedawcą i dostawcą. W przypadku zakupu przez Internet, klient korzysta ze witryny e-commerce sprzedawcy, który oferuje produkty, których nie ma w magazynie.
W chwili złożenia zamówienia klient dokonuje zakupu u dostawcy, który jest odpowiedzialny za dostawę do klienta. W dropshippingu detalistę można zatem przyrównać do usługodawcy odpowiedzialnego za sprzedaż produktów, który nie zajmuje się logistyką. Odpowiada za logistykę dostawca. Ten sposób sprzedaży oferuje sprzedawcy sporą elastyczność i pozwala mu skupić się tylko na sprzedaży.

Dla sprzedawcy , który dopiero zaczyna swoją przygodę z e-commerce, dropshipping ma niewątpliwe zalety, których nie należy pomijać. W dropshippingu, nie musisz inwestować ogromnego kapitału początkowego. Możliwe staje się uruchomienie projektu biznesowego z niedużą sumą pieniędzy, co jest znakomitym sposobem na wprowadzenie małych i średnich przedsiębiorstw na rynek. W rzeczywistości nie istnieje ryzyko posiadania dużej ilości niesprzedanych produktów.  Wspaniała jest także możliwość posiadania bogatego i zróżnicowanego katalogu dostępnego od początku prowadzenia działalności. Jest to kolosalna atrakcja dla młodego przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.